czwartek, 1 października 2015

70. Zmiany, zmiany

Wraz z początkiem października postanowiłam wprowadzić kilka zmian na blogu. Będą to głównie nowe pozycje/nowe tematy, więcej inspiracji i oczywiście więcej notek!

Na pewno większą uwagę poświęcę językom obcym (muszę to robić na co dzień a blog może mi w tym pomóc). Dlatego rozwinę cykl językowy. Będzie więcej słowackiego (wg statystyk o tym języku czytacie najchętniej). Do tego pojawi się włoski, hiszpański i portugalski.

NOWOŚĆ: 1x3, czyli 1 słówko w 3 językach - będę prezentować jedno polskie słowo i jego odpowiedniki w 3 językach, wskazując na podobieństwa między językami i słownictwem. Dzięki temu zamiast uczyć się 1 słowa w jednym języku poznamy jego wersję w jeszcze 3 dodatkowych.

Jednocześnie nie chcę zaniedbywać mojego angielskiego, który i tak już od jakiegoś czasu poszedł w odstawkę. Dlatego od teraz posty będą w dwóch językach: polskim i angielskim.

NOWOŚĆ: Turcjomania - moja fascynacja Turcją zaczęła się w szkole, dzięki lekcjom geografii. Zawsze marzyłam (i w sumie dalej marzę) o podróży do Stambułu, potem przyszło Wspaniałe Stulecie, poznawanie historii Turcji, czytanie tureckiej literatury. W tym miejscu będę dzielić się z Wami wszystkim, co związane jest z kulturą turecką.

NOWOŚĆ: RETROspekcja - czyli powrót do przeszłości. Jestem miłośniczką starych rzeczy, uwielbiam styl vintage, właściwie to tęsknie za czasami, które już dawno minęły. Tutaj znajdzie się miejsce na takie wspominanie, powroty do minionych lat, epok.

Co jeszcze?

Przy książkach, filmach i serialach pojawi się PROBLEMATYKA, dzięki której zobaczycie jakie tematy są w nich poruszane i dzięki temu będziecie od razu wiedzieć czy są pokrewne Waszych zainteresowań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz