środa, 22 kwietnia 2015

51. TOP 10 - Moje ulubione bohaterki filmowe

Stworzenie tego rankingu nie było wcale takie proste. Jeśli chodzi o kobiece role w filmach to są one bardziej lub mniej znaczące (dla mnie). Czasem zapadają w pamięć, a czasem tej pamięci nie są warte. Na szczęście udało mi się zebrać 10 perełek! Zapraszam na TOP 10 moich absolutnie ulubionych bohaterek filmowych. Te kobiety mnie inspirują, są takie jak ja, rozumiem je i cenię.


10. Jacks (Miłość i inne nieszczęścia) - wesoła i sympatyczna młoda kobieta z wielkimi wyobrażeniami co do mężczyzn, życia i miłości.



9. Maria Elena (Vicky Cristina Barcelona) - można pozazdrościć jej temperamentu. Ok, jest trochę szalona, mówi co myśli i jak się kłóci, to słyszy to cała ulica.



8. Adriana (O północy w Paryżu) - za fascynacje Paryżem :)



7. Zosia (Facet (nie)potrzebny od zaraz) - w podróżach szuka rozwiązania swoich problemów. Potrzebuje ucieczki i ostatecznie wybiera się do Izraela. Doskonale rozumiem jej wybory i rozterki.



6. Fanny Brice (Funny Girl) - to utalentowana dziewczyna, która nie wierzy w ogóle w swoje piękno. Śmieszy mnie i rozczula, a gdy śpiewa i tańczy mam ochotę do niej dołączyć.



5. Biedronka (Miasto 44) - naprawdę ją podziwiam, jej postawę, wrażliwość i przede wszystkich odwagę.



4. Frances (Frances Ha) - cóż ... to dość specyficzna bohaterka ale ja lubię ją za niezwykłą pewność siebie i beztroskę.



3. Margueritte (Do widzenia, do jutra) - urocza, słodka i niewinna ale potrafiła złamać męskie serce.



2. Holly (Śniadanie u Tiffany'ego) - uwielbiam za całokształt, a szczególnie za styl i pogląd na świat, za słowa i miłość do NY.



1. Amelia Poulain (Amelia) - jest paryżanką, ma swój świat, skromne i nieskomplikowane życie. Ujęła mnie swoją melancholią i tym, że zdecydowała się uszczęśliwiać innych. Od lat moja ulubiona bohaterka :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz