wtorek, 6 stycznia 2015

35. ORYGINAŁ vs COVER

Ok, choć rzadko się zdarza, aby cover był lepszy od oryginału (taka jest przynajmniej moja skromna opinia). To czasami jednak cover dorównuje oryginałowi, a nawet są przypadki, kiedy to wersja covera podoba nam się bardziej od tej pierwotnej. Oczywiście, wszystko zależy od naszych preferencji. Kto, co lubi :)




Dziś zmierzę się z piosenką Everybody wants to rule the world zespołu Tears for Fears (1985). Myślę, że jest dość znana i każdy potrafi zanucić refren :)



A tu już inne wersje tego utworu...

COVER I: Lorde


COVER II: Darren Criss (Blaine) z Glee



COVER III: Aron Wright 



Moja ocena w skali 5-gwiadkowej. 
Oryginał: *****
Może to przez sentyment, ale oryginał jak dla mnie najlepszy.
Cover I: ****
Podoba mi się wersja Lorde, nadała piosence taki mroczny charakter.
Cover II: ***
Całkiem przyjemna wersja.
Cover III: ****
Piękne, smętne wykonanie - ja takie lubię, więc zasługuje na 4 gwiazdki.


Zapraszam Was do oceniania. Którą wersje wolicie? 
Oryginał lepszy czy cover?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz