niedziela, 21 września 2014

19. LBA


Dziękuję za nominacje Magdalenie :)


Pytania:

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Dużo pomysłów w mojej głowie i chęć dzielenia się tym z innymi

2. Jaką muzykę uwielbiasz słuchać?
Muzyka z lat 50. i 60. jest dla mnie idealna, odnajduje się w niej doskonale 
i czerpię z niej inspiracje. 
Z muzyki nowoczesnej preferuje indie rock i soul.

3. Czy jest taka książka po której przeczytaniu zmieniło się 
twoje spojrzenie na świat?
Tak, był to Sekret Rhondy Byrne

4. Jakie filmy lubisz oglądać?
Melodramaty, dramaty i kino wojenne bo lubię się wzruszyć od czasu do czasu :) 
Ale także filmy dokumentalne 

5. Jaka była pierwsza przeczytana przez Ciebie książka?
Nie pamiętam ... Ale musiała być to jakaś szkolna lektura. Na myśl nasunęły mi się książki: Ania z Zielonego Wzgórza, Pies, który jeździł koleją i Dzieci z Bullerbyn - pewnie, któraś z tych książek była moją pierwszą

6. Ulubiony aktor/aktorka?
George Clooney/ Tom Hanks, Elizabeth Taylor

7. Lubisz oglądać seriale?
Bardzooooooooo! 

8. Czy jest taki reżyser którego obejrzysz każdy film?
Andrzej Wajda

9. Gdybyś mogła/mógł przenieść się w czasie jaką epokę wybrałabyś/wybrałbyś?
Lata 60. XX wieku

10. Czy istnieje jakaś rzecz bez której nie przetrwałabyś/przetrwałbyś 
ani jednego dnia?
Póki co, nie mam takiej rzeczy ;)

11. Jakie są twoje najdziwniejsze nawyki?
Nie mam żadnych dziwnych nawyków


Do zabawy zapraszam:




Pytania dla Was:

1. Co daje Ci blogowanie? 

2. Ulubione słowo w języku polskim?

3. Jaka jest Twoja idealna piosenka na jesienną porę?

4. Podaj 3 słowa-klucze, które Cię opisują.

5. Twoja ulubiona bajka/kreskówka w dzieciństwie?

6. Film, który możesz polecić każdemu to ...

7. Jaki jest Twój ulubiony serial i dlaczego właśnie ten?

8. Czy masz swoje idealne miejsce na świecie (kraj/miasto), 
gdzie mogłabyś spędzić resztę życia?

9. Aktor (lub aktorka) z którym chciałabyś pójść na kawę i porozmawiać?

10. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?

1 komentarz:

  1. Gratuluje nominacji :) I dziękuje za nominowanie mnie jesteś już 3 osoba która to zrobiła:)

    http://lady-emi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń