niedziela, 27 lipca 2014

1. Przedmowa

Pewniej lipcowej nocy wpadłam na pomysł stworzenia bloga. Nie jest to mój pierwszy blog i pewnie nie ostatni. Taka już jestem... Mam wiele pomysłów na siebie i na życie, wiele inspiracji, które można dzielić z innymi.
Blog wydaje się być odpowiednim miejscem na realizacje moich założeń.

O czym będzie ten blog? Możliwe, że o wszystkim ponieważ nie łatwo będzie go zamknąć w jednej kategorii. Będzie tu mowa o filmach, serialach, programach telewizyjnych, jak również o podróżach, językach obcych, sztuce, muzyce.
Krótko mówiąc znajdziecie tutaj: kulturalne rozmaitości! :)

Aby dowiedzieć się czegoś więcej o autorce i jej pomysłach zerknijcie koniecznie do zakładek "Trochę o mnie" i "Trochę o blogu".

Pozdrawiam,
Alka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz